Chari-barometer 2017
Sinds 1988 verschijnt ieder jaar de Chari-barometer. Doordat de kern van de Chari-barometer alle jaren gelijk is gebleven, wordt de tijdreeks van uitkomsten ieder jaar uitgebreid en kunnen ontwikkelingen in de bekendheid, waardering en imagoposities door de tijd heen worden gevolgd. Daarnaast biedt de Chari-barometer een actueel overzicht van uw bekendheid, betrouwbaarheid en imagopositie op de Nederlandse Chari-markt gerelateerd aan de scores van ruim 100 collega-organisaties.
Naast de bekendheidsscores, de waarderingsscores en de imagoposities zijn ook gegevens omtrent de betrouwbaarheid van goede doelen en de geefvoorkeur van de Nederlander in de Chari-barometer opgenomen.
Binnenkort starten we weer met de dataverzameling voor de 30ste Chari-barometer. Bent u ook benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op de Chari-markt en de positie van uw organisatie daarin? Dan kunt u zich digitaal inschrijven voor de 30ste Chari-barometer. U opent het inschrijfformulier door hieronder op de button Inschrijfformulier Chari-barometer te klikken. Om toegang te krijgen tot het formulier, heeft u uw persoonlijke inlogcode nodig die in de uitnodigingsbrief vermeld staat.
Heeft u geen uitnodigingsbrief ontvangen en wilt u zich graag inschrijven, stuur dan een e-mail naar info@mediad-groep.nl of bel naar 0410 – 414 80 88. Voor verdere informatie kunt u hieronder de infoflyer Chari-barometer 2017 downloaden.