We starten weer met de dataverzameling Chari-barometer 2017

De Chari-barometer is een onderzoek dat Mediad in eigen beheer uitvoer. Het bevat de uitkomsten van een vergelijkend onderzoek waaraan elke Nederlandse fondsenwervende instelling kan deelnemen. De Chari-barometer geeft de bekendheid, waardering, betrouwbaarheid en donatievoorkeur van de instellingen onder de Nederlandse bevolking ten opzichte van elkaar weer. In de rapportage zal naast achtergrondgegevens aandacht worden besteed aan enkele geeffactoren zoals cultuur, maatschappij, kerk en politiek.

Binnenkort starten we weer met de dataverzameling voor de 30ste Chari-barometer. De komende maanden worden duizenden respondenten benaderd met vragen over de bekendheid, de waardering en de betrouwbaarheid van meer dan 100 goede doelen in Nederland.

Bent u ook benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op de Chari-markt en de positie van uw organisatie daarin? Klik dan hier om u zich in te schrijven voor de 30ste Chari-barometer, want hierin vindt u de antwoorden!

Dit bericht is geplaatst in Onderzoek. Bookmark de permalink.

Reacties zijn gesloten.